Kategorie

Jak przepiąć domenę?

Jeżeli na wersji testowej systemu, znajdującej się pod domeną techniczną, wszystko już jest gotowe (platforma ma pobraną bazę produktów, opracowane są treści stron informacyjnych, dodano Politykę Prywatności i Regulamin), chcesz, aby system był dostępny w internecie pod Twoją domeną należy: 

1. Zgłosić chęć przepięcia domeny wraz z prośbą o podanie IP serwera Twojej platformy inTradus na skrzynkę: start@intradus.pl 

2. W panelu klienta wykupionej domeny (jeżeli nie masz dostępu należy pozyskać go od firmy, w której wykupiłeś domenę) ustawić rekord A (Serwer DNS -> tutaj pojawi się wykupiona domena -> Zmień rekord A). W tym miejscu należy wpisać nazwę wykupionej domeny np. nazwadomeny.pl oraz IP serwera (otrzymany od zespołu inTradus).

3. Aby Twoi klienci trafiali na platformę wpisując w wyszukiwarkę zarówno nazwadomeny.pl jak również www.nazwadomeny.pl
należy dodać jeszcze rekord CNAME (Serwer DNS ->tutaj pojawi się wykupiona domena -> Dodaj rekord CNAME). Nazwa domeny: ta, wpisana wcześniej w rekord A, na przykładzie www.nazwadomeny.pl a w drugim oknie nazwę, na którą ma przekierowywać,  
czyli np. nazwadomeny.pl

4. Wysłać potwierdzenie wykonania powyższych kroków na skrzynkę: start@intradus.pl 

Zmiana dodatkowych rekordów oprócz A skutkować może np. zaprzestaniem działania usług pocztowych w tej domenie. W razie wątpliwości należy skontaktować się z nami (będziemy wtedy mogli rozbudowywać FAQ o rzeczywiste pytania i odpowiedzi). Jeśli podpinamy więcej domen, to należy wskazać, która ma być główna (SEO). 

*Ważna informacja:

Jeżeli istnieje potrzeba, aby dokonać przekierowania na dwie domeny np. nazwadomeny.pl oraz nazwadomeny.com należy podać taką informację w dniu przepięcia. Późniejsze działania w tym zakresie będą dodatkowo płatne, zgodnie z cennikiem wparcia serwisowego: 

https://www.insklep.pl/assets/upload/cms/user_uploads/files/Regulamin%20wsparcia%20serwisowego.pdf