Kategorie

Dodawanie strony z treścią

W panelu CMS można budować wielopoziomowe menu zawierające strony z treścią. Tutaj możesz stworzyć strony z treścią np. o firmie, regulamin, polityka prywatności, dostawy i płatności, kontakt.

Dodawanie strony

W celu dodania strony należy wejść w moduł Zawartość -> Strony. W oknie głównym pojawi się opcja Akcje. Po kliknięciu wybierz Dodaj stronę.

Dane podstawowe

Podczas dodawania nowej strony należy określić:

  • nazwę strony - będzie ona nazwą wewnętrzną, przydatną dla użytkowników panelu administracyjnego. Nie jest to nazwa pokazywana klientom i kontrahentom.
  • menu - wybrać z dostępnych opcji gdzie dokładnie dana strona ma się pojawić.
  • typ - określić typ strony. Typ można określić tylko raz przy tworzeniu, w razie pomyłki trzeba usunąć stronę i stworzyć nową z własciwym typem. Nie da się edytować typu strony po jej utworzeniu.
  • czy strona jest aktywna - aby pokazała się w systemie, musi być oznaczona jako aktywna,
  • widoczność - czy będzie widoczna dla niezalogowanych, dla b2b czy dla b2c. W zależności od modelu wdrożenia linii Start, możesz korzystać z poszczególnych opcji widoczności. Jeśli np. masz jedynie platformę B2B, oznaczanie widoczności dla klientów B2C nie wywoła żadnego skutku.

Typy stron System inTradus pozwala na tworzenie różnych typów stron:

  • Standardowa – zwykła strona z treścią.
  • Formularz kontaktowy – strona wzbogacona o formularz kontaktowy.
  • Strona „Jak kupować?” – strona służąca tworzeniu instrukcji korzystania z platformy.
  • Regulamin – strona dedykowana do stworzenia regulaminu systemu.
  • Polityka prywatności – strona dedykowana do stworzenia polityki prywatności systemu.

Multistore

Linie Start nie działają w modelu multistore, ta zakładka nie będzie dla Ciebie przydatna.

Treść strony

  • Adres strony - adres URL, który stworzony zostanie automatycznie po zapisaniu strony z określonym nagłówkiem. Nie można samodzielnie ustalać/uzupełniać adresu URL.
  • Metattag title - to możliwość dodania opisu strony (title), który pokazuje się w wynikach wyszukiwania oraz po najechaniu na zakładkę z otwartą stroną w przeglądarce. Znacznik ten ma kluczowe znaczenie w kontekście pozycjonowania strony, powinien być uzupełniony jeśli zależy Ci na SEO.
  • Nagłówek - najważniejszy element strony, czyli jej nazwa widoczna dla klientów /kontrahentów w menu. Na jego podstawie powstanie również adres URL strony.
  • Treść strony - może być dodana za pomocą edytora WYSWIG lub w postaci kodu HTML.
  • Metatag Description - krótki opis strony, który ma znaczenie dla pozycjonowania strony, oraz pokazuje się klientom w wyszukiwarce, na liście wyników wyszukiwania.
  • Metatag Keywords - słowa kluczowe, które kiedyś miały znaczenie dla SEO, obecnie nie jest to czynnik pozycjonujący, można to pole pozostawić puste.