Jeżeli chcesz, aby Twoi klienci pobierali dokumenty sprzedażowe w formacie PDF (opcja dostępna od pakietu START 2) na wzorcu wydruku, który ustawiony został w Subiekcie GT lub Navireo, stwórz dedykowanego użytkownika Subiekta GT/Navireo dla platformy inTradus START. W celu stworzenia dodatkowego użytkownika w Subiekcie GT/Navireo przejdź do Modułu Administracja, kolejno wybierz moduł Słowniki a następnie opcję Personel i kliknij przycisk - Dodaj:Jak stworzyć takiego użytkownika:
Tworząc użytkownika Subiekta GT/Navireo uzupełnij jego imię i nazwisko nazwą inTradus, ustal hasło oraz koniecznie ustaw na 0 opcję - Sprawdzaj alarmy działań co.
Po wykonaniu powyższych kroków nadaj użytkownikowi odpowiednie uprawnienia, które umożliwią obsługę dokumentów w formacie PDF na wybranym wzorcu wydruku - w tym celu potrzebne będą wszystkie parametry modułów Dokumenty, Zamówienia oraz Handel.
Żeby synchronizacja danych pomiędzy platformą inTradus START a Subiektem nexo PRO działała prawidłowo utwórz dedykowanego użytkownika Subiekta dla platformy. W celu utworzenia takiego użytkownika przejdź do modułu Konfiguracja, następnie wybierz moduł Użytkownicy i kliknij przycisk - Dodaj
Tworząc użytkownika Subiekta nexo PRO ustal jego typ jako – Inny, uzupełnij imię i nazwisko nazwą inTradus oraz ustal hasło i aktywność:
Następnie przejdź do zakładki - Uprawnienia i nadaj użytkownikowi odpowiednie uprawnienia, które umożliwią prawidłową synchronizację danych - w tym celu potrzebne będą wszystkie parametry modułów: Cenniki, Klienci, Promocje, Sprzedaż, Asortyment, Handel, Wydania, Zamówienia oraz Ogólne.
Koniecznie ustal definicje widoków dla dedykowanego użytkownika na jeden widok, który nie wymaga przeładowywania wielu pozycji na liście.