Jeśli chcesz wdrożyć platformą inTradus w linii START, poniżej znajdziesz instrukcje, dzięki którym poznasz cały proces wdrożenia i będziesz mógł się do niego przygotować, tak aby cały proces przebiegał sprawnie i zakończył się sukcesem.
Wdrożenie platformy inTradus Start odbywa się w ciągu jednego dnia roboczego (8h) na domenie technicznej. Kiedy wdrożenie się skończy a Państwo zdecydują się na rozpoczęcie sprzedaży, przeniesimy platformę na wskazaną przez Państwo domenę. Wspólnie umawiamy się na dogodny termin, w którym możemy zapewnić wsparcie techniczne na czas wdrożenia. W tym dniu również po Państwa stronie potrzebny będzie pracownik odpowiedzialny za wdrożenie.
Pracownik odpowiedzialny za wdrożenie powinien:
Jeśli nie posiadają Państwo osoby, która sama sobie z tym poradzi, warto pomyśleć o zarezerwowaniu czasu kilku pracowników, którzy wspólnie mają tę wiedzę i umiejętności.
W pierwszym kroku prosimy o przesłanie do nas logo firmy w formacie wektorowym (w krzywych) oraz o udzielenie informacji niezbędnych do wdrożenia platformy. Informacje oraz logotyp prosimy przesłać na adres: start@intradus.pl
Odpowiedz jeżeli wybrałeś pakiet Start 2 lub Start 3
Odpowiedz jeżeli wybrałeś pakiet Start 3
Poniżej znajdują sie instrukcje opisujące jak należy przygotować się do wdrożenia od strony systemu ERP.
Jak dodać towary na platformę inTradus
Pobierz paczkę z systemem inTradus Start oraz programem inDodatki: Taksonomia dla Subiekta GT, klikając w link.
Zainstaluj program inDodatki: Taksonomia na komputerze osoby, która będzie tworzyć drzewo kategoriidla systemu inTradus. W mailu od zespołu wdrożeniowego otrzymasz licencję do programu.
Jeśli jeszcze jej nie masz - napisz na start@intradus.pl.
Przy pierwszym uruchomieniu wybierz bazę Subiekta GT oraz wskaż plik licencji programu.
Przygotowaliśmy kilka filmów instruktażowych, które obrazują jak zbudować drzewo kategorii:
Pełna instrukcja do Taksonomii znajduje się tutaj:
Instrukacja do inDodatki: Taksonomia
Instrukacja do inDodatkiNAV: Taksonomia
W tym kroku należy zainstalować aplikację inTradus, która będzie odpowiedzialna za przesyłanie
danych między systemem ERP a platformą inTradus.
Jak zainstalować aplikację inTradus?
W panelu administracyjnym należy wykonać kilka działań, które są konieczne do uruchomienia sprzedaży online.
Instrukcje obsługi i konfiguracji platformy inTradus START