Kategorie

Wdrożenie platformy inTradus

Jeśli chcesz wdrożyć platformą inTradus w linii START, poniżej znajdziesz instrukcje, dzięki którym poznasz cały proces wdrożenia i będziesz mógł się do niego przygotować, tak aby cały proces przebiegał sprawnie i zakończył się sukcesem.

Wdrożenie platformy B2B inTradus Start odbywa się w ciągu jednego dnia roboczego (8h). Wspólnie umawiamy się na dogodny termin, w którym możemy zapewnić wsparcie techniczne na czas wdrożenia. W tym dniu również po Państwa stronie potrzebny będzie pracownik odpowiedzialny za wdrożenie. Osoba taka powinna mieć umiejętności techniczne (instalacja i konfiguracja programów) oraz posiadać dostęp do serwera, na którym jest zainstalowany Subiekt GT. Powinna znać dane do logowania na użytkownika administracyjnego do serwera oraz do samego Subiekta. Przydana będzie również umiejętność pracy z Subiektem GT i wiedza dotycząca podstawowych zagadnień związanych z tworzeniem pól własnych, cech, ustalaniem polityki cenowej itp. Jeśli nie posiadają Państwo osoby, która sama sobie z tym poradzi, warto pomyśleć o zarezerwowaniu czasu kilku pracowników, którzy wspólnie mają tę wiedzę i umiejętności.


Wdrożenie platformy inTradus Start B2B dla Subiekta GT

Opis procesu wdrozenia, krok po kroku znajdziesz tutaj:

Wdrożenie krok po kroku dla inTradus Start B2B - integracja z Subiekt GT


Wdrożenie platformy inTradus Start B2C dla Subiekta GT

Instrukcję, która opisuje jakie kroki należy wykonać w Subiekcie, aby przygotować się do wdrożenia, znajdziesz tutaj:

Wdrożenie krok po kroku dla inTradus Start B2C - integracja z Subiekt GT