Kategorie

Wdrożenie inTradus Start B2C dla Subiekt GT

Zapraszamy do zapoznania się z procesem wdrażania sklepu internetowego - inTradus Start B2C dla klientów, którzy pracują z Subiektem GT. Jeśli ten opis nie będzie wystarczający, aby skutecznie wspierać Cię podczas wdrożenia, prosimy o skontaktowanie się z nami pod adresem: start@intradus.pl

Wdrożenie sklepu internetowego inTradus Start B2C odbywa się w ciągu jednego dnia roboczego (8h). Wspólnie umawiamy się na dogodny termin, w którym możemy zapewnić wsparcie techniczne na czas wdrożenia. W tym dniu również po Państwa stronie potrzebny będzie pracownik odpowiedzialny za wdrożenie. Niezbędne będzie jego zaangażowanie w pracę nad systemem inTradus. Osoba taka powinna mieć umiejętności techniczne (instalacja i konfiguracja programów) oraz posiadać dostęp do serwera, na którym jest zainstalowany Subiekt GT. Powinna znać dane do logowania na użytkownika administracyjnego do serwera oraz do samego Subiekta. Przydana będzie również umiejętność pracy z Subiektem GT i wiedza dotycząca podstawowych zagadnień związanych z tworzeniem pól własnych, cech, konfigurowaniem promocji itp. Jeśli nie posiadają Państwo osoby, która sama sobie z tym poradzi, warto pomyśleć o zarezerwowaniu czasu kilku pracowników, którzy wspólnie mają tę wiedzę i umiejętności.

Krok 1: Przygotowanie Subiekta GT

Instrukcję, która opisuje jakie kroki należy wykonać w Subiekcie, aby przygotować się do wdrożenia, znajdziesz tutaj:

Co muszę zrobić w Subiektcie GT?

W pierwszym kroku prosimy również o przesłanie do nas logo firmy w formacie wektorowym (w krzywych), które osadzimy na platformie. Potrzebujemy również odpowiedzi na następujące pytania:

  • Pod jaką domeną ma być uruchomiona platforma?
  • Czy mają Państwo wykupiony certyfikat SSL dla domeny, na którą ostatecznie przepniemy platformę?
  • W jakiej formie prezentować stany (pokazanie dokładnego stanu lub ikona)?
  • Czy wyświetlać katalog produktów jako stronę główną dla niezalogowanych użytkowników?

Odpowiedzi i logotyp prosimy przesłać na adres start@intradus.pl

Krok 2: inDodatki:Taksonomia

Pobierz paczkę z systemem inTradus Start oraz programem inDodatki: Taksonomia dla Subiekta GT, klikając w poniższy link:

Pobieram paczkę na start

Najpierw należy zainstalować program inDodatki: Taksonomia na komputerze osoby, która będzie tworzyć drzewo kategorii dla systemu inTradus.

Przy pierwszym uruchomieniu wybierz bazę Subiekta oraz wskaż plik licencji programu, którą otrzymałeś w załączniku do maila, po opłaceniu pierwszej faktury za platformę.

Przygotowaliśmy kilka filmów instruktażowych, które obrazują jak zbudować drzewo kategorii dla Twojego sklepu. 

Film dotyczący konfiguracji inDodatki:Taksonomia

Film dotyczący budowania kategorii i podkategorii

Film dotyczący dodawania towarów do kategorii

Pełną instrukcję do Taksonomii znajdziesz tutaj:

Instrukacja do inDodatki: Taksonomia

Krok 3: Instalacja aplikacji inTradus i podpięcie certyfikatu

Przychodzi czas na zainstalowanie aplikacji inTradus, która będzie odpowiedzialna za przesyłanie danych między systemem Subiekt GT oraz platformą inTradus. Aplikację należy zainstalować będąc zalogowanym jako administrator na serwerze, gdzie jest uruchomiony Subiekt GT. Instrukcję instalacji znajdziesz tutaj:

Instrukcja instalacji aplikacji inTradus

Po wykonaniu powyższej instrukcji przyjdzie czas na kolejny etap wdrożenia, w którym nasi pracownicy będą potrzebowali połączyć się zdalnie z z serwerem Subiekta GT. Takie połączenie uruchomisz na serwerze, wpisując w przeglądarce internetowej adres https://www.insolutions.pl/pl/page/inpomoc. Automatycznie pobierze się program do połączenia zdalnego, który należy uruchomić. Pojawi się ID i hasło do połączenia, które należy wysłać na adres start@intradus.pl .

Kiedy otrzymamy dane do połączenia, skontaktujemy się z osobą odpowiedzialną za wdrożenie i w jej obecności (zdalnie), uruchomimy proces przesyłania danych, aby zasilić sklep internetowy o dane z Subiekta GT. Pierwszy proces wysyłki może trwać do kilku godzin - wszystko zależy od wielkości bazy danych.

Po przesłaniu wszystkich danych, prosimy o ponowny kotakt mailowy na adres start@intradus.pl, by ostatecznie skonfigurować usługę wysyłki danych w tryb automatyczny . Od tego momentu inTradus będzie wysyłał jedynie dane, które uległy zmianie, w pakietach, co 2 minuty.

Kiedy mamy za sobą uruchomienie przesyłania danych, przekazujemy Państwu adres panelu administracyjnego oraz dane do logowania.

Krok 4: Konfiguracja platformy i uzupełnienie danych w panelu administracyjnym systemu inTradus

W panelu administracyjnym należy wykonać kilka działań, które są konieczne do uruchomienia sprzedaży online. Są to:

Więcej pomocnych treści, dotyczących platformy B2B, możesz znaleźć w FAQ.

Przejdź do FAQ SEO - informacje dla klientów linii Start