Kategorie

Jak wyświetlić dane opiekuna handlowego na koncie kontrahenta w platformie B2B?

Każdy kontrahent może mieć przypisanego do siebie opiekuna handlowego na platformie B2B. Dzięki tej funkcji może w każdej chwili skontaktować się z handlowcem, jeśli zachodzi taka potrzeba. Imię i nazwisko handlowca, adres e-mail i numer telefonu znajduje się na belce z podsumowaniem danych o dokumentach i zamówieniach:

Aby dane pojawiły się w pełni wyświetlone w systemie inTradus należy wykonać kilka czynności:

  1. Przypisać użytkownika w panelu administracyjnym do użytkownika w Subiekt GT/Navireo.
  2. Uzupełnić numer telefonu dla tego użytkownika.
  3. Upewnić się, że użytkownik jest przypisany jako opiekun do kontrahenta w kartotece towaru.

Punkt 1 i 2 uzupełniamy w panelu administracyjnym, w module Użytkownicy panelu. Tylko administrator ma możliwość oglądania tego modułu i dodawania/edytowania użytkowników panelu.